Kızlar 3.5 aylık olduk anne sütü alıyor bu aralar doğru düzgün gündüzleri emmiyor emerken ağlıyor ıkınıyor gaz sancısı cekiyor belli ne emdiği belli değil geceleri emdiği zaman 5 dk dolu dolu emiyor sonrası orda kalma ama gündüzler böyle değil siz nasıl kaç dk emziriyorsunuz suan 3.5 aylık 5.9 kilosu bana az geliyor öylemi sizce