Kızım 15 ayına girdi gece 12 de uyumadan ve sabah 7/ 8 de uyurken verriyorum eğer gün içinde kahvaltıyi iyi yapmazsa yada öğlen bişi yemediyse mama veriyorum tekrardan. Herkez mamayı kes çocuk ek gıdayı mama yüzünden az yio mama iccegini biliyor diyor 🤦🏻♀️ sizler yerine neler koydunuz yada kestiniz mi . Vicdan yapıyorum mama / anne sütü değerinde gözümde 🥺