mepoy-mf 2 aylık olmuş artık normal bence kilosu yerindeyse. Çünkü artık acıktığında bas bas ağlayacak durmayacak kıvama geldiler. Benimki 3 aylık gece kendi ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum. Bugün erken uyudu az önce mama teklif ettim tükürdü içmedi. Yani çok normal benim bebem çok iştahlı olmasına rağmen gece 4 saat uyuyor biz veriyoruz uyurken mamayı artık