Yaren_22_a Kızlar 2 ay 8 gün oldu dogım yapalı sezeryanla dogım yaptım 40 gün sürdü doğumdan sonra kanama o kesildi dün regl oldum ama cok fazla kanama oluyor normal mi acaba
Momofcuteboy Yaren_22_a benim doğum sonrası 2. Kez regl oluşumda burnumdan bile kan gelmişti o derece :)) vücut fazla kanı nasıl atacağını şaşırmıştı.
Busragokceberra Yaren_22_a Lohusadan çıkış ben hasta bezi takmıştım bir kere adı depend mi öyle birşey hatta