Bazi dönemler hormonal olarak azalabiliyor canim süt , üzülme sütün bitmez ssen bol bol emzir ve sütüm bitti yok dusuncesini cikar aklindan . Süt hormonlarla calisir eger inanirsan sütünün olduguna artacagina inan bana artacak. Sagdigin sütle bebegin emdigi süt ayni olmaz. Bebegin emerken daha fazla gelir. 4. Ayda bende ayni seyi yasadim sütüm hic yok gibiydi taktim sutüm bitti gelmiyor doymuyor bebegim diye. Baktim gittikce azaliyor sütüm . Aslinda emzirme egitimi de almistim ama annelik bir anda korkuya birakiyor kendini. Sonra dedim sacmalama benim sütum var bebegime yeterim ve gercekten artmaya basladi. Yine icim rahat etmedigi icin bir sure bebegim uyudukca mama verdim . Uyanikken vermedim ki alismasin mamaya meme reddi yasamayayim. Saat basi emzirdim yatti emzirdim kalkti emzirdim . 1 yasini gecti hala emziriyorum cok sükür. Yani hersey kafada canim. Bazi dönemlerde süt azalabiliyor ve sen bunu kafana takmamalisin ayni sekil emzirmeye devam etmelisin. Emdikce cogalir