Kızlar bebeğim 7 aylık hiç emmedi kırkım çıkana kadar mastitle uğraştım sonra sütüm gitti zaten , geçen ilişki de eşim sağ göğüsmü uyardı galiba biraz bu gün ağrı hissettim şimdi dokundum bi baktım aynı mastitte olduğu gibi taş gibi olmuş bi kısmı , kitle değildir demi çok korktum hemen dr gideceğim . Ya da uyarıldı die süt mü geldi acaba