4 ay önce sezeryan doğum yaptım. Bu aralar vajinal mantar sorunum var. Fitil kullanyorm. Bugün fitili koyarken 10 cm içerde sağ tarafta ceviz büyüklüğünde bi sertlik farkettim. Bi kaç gün hastaneye gidemicem. Aklıma takılır smdi. Böyle bi durumla karşılan varmı ne olablrki. Yada sağlıkçılar varsa aramzda bi bilgisi olan ? 🥺😔