bosbardak bu tarz şeyleri kendim yapmayı tercih ediyorum. Ben lacivet cizgili beyaz gömlekle kot giymiştim bir bayramda oğlumla. Mesela kendi bu bayram Küf yeşili bir gömlek ve açık vizon pantolon giyinecek ben de öyle giyinecektim ama vazgeçtim siyah yanım ağır bastı :)