Ugggg Dogam41018 doğumdan sonra oldum ama üç aylık iğneden sonra olmadım ikinci iğneyi yaptırmadım .şimdi hap kullanmak istiyorum adet olmadigim için tereddutteyim ne yapacağımı sastim
Kubra__41 Dogam41018 ben 1 defa oldum okadar korkuyorum ki bebeğim 3 aylık korunuyor eşim kızlar okey ile hamile falan olmam demi
Pinkmoms Dogam41018 çok zaten sinirli bi yapım var daha çok sinirleniyorum geriliyorum tahammülsüzlükte beraberinde 💆🏻♀️
Ugggg Dogam41018 soğanla kekik denemeyi düşünüyorum adeti sökturuyomus .sen doktora sordunmu iç bunun için bişey onerdimi
Dogam41018 Ugggg gitmedim dr a ama gitmeyi düşünüyorum. Anormal derecede sinir stres var adet olmadığım için olabilir mi diye düşünüyorum. Yoksa olmayayım hava hoş 😁
Ugggg Dogam41018 öyle deme bende böyle rahatım ama artık baydi çünkü bütün regl belirtileri var ağrısı sancısı sivilce ama gelen giden yok bide olmama rağmen sürekli ped modundayim yazın çok sıcak hiç cekilmiyor
Nurdanalkanozkan Bende doğumdan sonraki ay hemen olmaya başladım düzenli bir şekilde oluyor şu an Allah’a şükür 🧿
Kabarik Kubra__41 ben varim✋ Korunurken hamile kaldim hemde evlenir evlenmez 😫😫 11 aylik evliyim 2 aylik oglum var 😭😭😭
Sibosunnannesi Dogam41018 bende 3.5 aydır olmuyorum hamile kalsak anlayamayız korkuyorum gerçi dikkat ediyoruz ama üzerimde hep bir gerginlik sinir stres yaptı bende bu durum
1anne30 Kabarik ya nasıl korumuyo sinir bozucu bı durum.. bı arkadaşimda okeyle kalmisti hamile okeyi mahkemeye vercem diye tutturdu 😄😃😄
Kubra__41 Kabarik yaa tekrar mı hamilesiniz yoksa bende sizinle aynıyım 1 yıllık evli 3 aylık bebeğim var anlamadığım kanamam bir kesildi olmadım sonra oldum yine durdu biraz geçti sonra oldum zamanınıda hatırlamıyorum şimdi hamile olabilir miyim sizce