Kizlar merhaba kızım 2 yaşına girmek üzere 1 aydır tuvalete alıştırma surecindeydik güzel gitti küçüğüne alıştı ama büyük tuvaletinu katı gıda çok sevdiginden 2 günde bir yapıyor tuvaletinu ilk başlarda lazimliga bir kere iki kere yaptı ama 1 haftadır büyüğünü ayakta yapiyo genel süreç olarak pijamasina ayakta kalçasını sıkarak yapiyo ben nasıl tuvalete ve ya lazimliga alistiricam bilmiyorum yardımcı olur musunuz tavsiyeniz var mı