Ahsen3429 Kızlar ücret sizde tek seferde mi yattı yoksa parça halinde mi? Benim şuan bankaya hepsi gelmemiş daha sonra mı geliyor??
deniz-95 Ahsen3429 bu işyerinizin SGK’ya bildirmesi ile ilgili. Kimi işyeri aylık onaylıyor raporu kimi işyeri doğum izni bitiminde tamamen onaylıyor.
Mavis34 Ahsen3429 önce doğuma kadar olan yatıyor sonra işbaşı tarihin gelince doğumdan sonraki süre yatıyor