meyaski benim bebeğim kilolu doğdu ve doğduğunda sütüm vardı ama mem ucum olmadığı için tutma sıkıntısı yaşadık ve 2 günde aşırı fazla kilo kaybı yaşayıp çok büyük sarılık atlattık mecburen mamaya başladım ve mememi tutmadığı için biberonla verdim ve akış hızına alıştı sonra memeye döndü ama mama takviyesine devam ediyordum ki ettiğim halde bile kilo alımı hep sınırdı kızımın sonra sonra iyice bıraktı mememi