Adetim her ay düzensiz doktora gittim bi sıkıntı yok demisti. 12 gün oldu hala olmadım bel ağrım var onun harici adet belirtisi yok. Gebelik aklima getirmiyorum çünkü acabaaa derken hep adetim 1 2 gun sonra oldu.
Geri cekilme kesin bi korunma degil ama 1 sene boyunce hep boyle devam ettik.
Kafam karısık strese girdim resmen 😏