Bizim doktorumuz 3 ayda destekli oturtmaya baslayabilirsiniz demisti zaten kızım da oturmak istiyordu. Zaman geçtikçe daha uzun süre oturmaya başladı tabiiki destekli. Mama sandalyesi, bumbo, koltuk köşesi, kucakta oturttum halada öyle. 5. Ay başında doktora gittiğimizde jöleden biraz iyi diye tanımladı oturuşunu😂5 ay 18 günlük bırakınca 10-15 sn kendi duruyor.