8 buçuk aylık bitmiş durumdayım baştan beri uykuları berbat ama düzeleceğine daha da kötü olmaya başladı son 2 gece hepten kabusdu ayakta kucakta sallanarak uyuyor. Gece sık uyanıyor çok aşırı ağlıyor sallamamda ağlıyor uykuya geri dalamıyor gündüz bütün gün mız mız çünkü geceden uykuyu alamadığı için uyku eğitimi vermek istiyorum hem onun hem kendim için bir çocuğum daha Çar ne onla ilgilenebiliyorum be küçüğümle tekim ama çok ağlıyor normal de de eğitim sırasında off daha fazla olur öneri bekliyorum güzel anneler geçiyor mu :(