BabyAsel2021 Bebelac devam sütü kullananlar memnun musunuz ? Tadı nasıl ? Bebeğim 5 ay 7 günlük 20 gündür mama kullanıyor emzirme dışında sma devam sütü aldım tadını beğenmedi bebelac alsam sever mi acaba
21zeynep72 BabyAsel2021 ben hiç memnun kalmadım Bebelac Gold aldım mama hazırladım mama si yoğurt gibi katıydı ve irmik tanesi gibi bişey vardı içinde direk attım az kaldı attım
Plastikkupa BabyAsel2021 ben gayet memnunum normal bebelac. Doğduğunda Hipp coimbiotik aldık çok gaz yaptı sözde çok kaliteli ama bizimkine gaz yaptı . Sma aldık kusturdu içmedi . Komple geri çıkartıyordu . Bebelac aldık 3 ay 23 günlük olduk hala bebelac kullanıyoruz memenunuz
Beno BabyAsel2021 bizde Bebelac Gold dan memnunuz fakat çok kopuruyor o yüzden ben kaşıkla karıştırıyorum.
Deryakadir BabyAsel2021 ilk altı ay 1 numaralı bebelac gold kullanıyoruz altı ay sonrası 2 numaralıya geçecez
Taze1mom BabyAsel2021 A101’den alırsanız Bebelac kardeş payı kampanyası ile ihtiyaç sahibi ailelere destek olmuş olursunuz ❤️