Aselezgii o normal o zaman bnm kızımda da var epey de tüylüdür, sarısın, baba tarafına çekmiş😅 sarısınlar her zaman daha kıllı olur ama tuylerı ınce de olur bu yuzden az tuylu gıbı gelır. Demek istediğim kıl kökü sayısı daha fazladır sarısınlarda, esmerlere gore🤗