Eylulvera bize doktorumuz diliyle ittirene kadar verebilirsiniz demişti. Fazla gelirse kusacaktir. Hatta bazen burnundan bile gelebilir. Endişe etmeyin dedi. Biz hiç diliyle ittirecek mi diye biberonu doldurup vermedik. Hep kontrollü gittik. Meme emdiyse ve emmediyse diye farklı ccler denedik. Bebeğe göre karar vermek en doğrusu.