Laren evet öyle. Ama yine de tedirgin oldum. Özellikle bu ay umursamaz tavırlar felan çok üzülüyorum. Elimden geldiği kadarı işe bütün gün onunla zaman geçirmeye çalışıyorum. Ve bu zamanın verimli olması için elimden geleni yapıyorum. Belkide yanlış yaptığımız birşeyler vardır diye düşündüm. 😕