Bırakın kendisi acıkınca kendisi uyansın daha sonra sizin için sıkıntı olur ben kızıma sizin gibi yaptım saat kurar uyandırıp emzirirdim alışkanlık oldu şimdi 4 yaşında 2 saatte bir hususi uyanıyo keşke öyle yapmadaydim. Kilosu iyiyse sarilikta yoksa sağlığı da yerindeyse kendisi uyansın