Merhaba sevgili Anneler 🌸
kızım artık 15 aylık ve ben gece emzirmeyi kesmek istiyorum. Zaten çok sık uyanan bi bebek değil (gözünüzü seveyim maşallah deyin bu gece 100 kere kalkmayalım 🧿😂😀) 1-2 kere nadiren 3 kez uyanır o da diş hastalık durumu varsa. Nasıl bırakabiliriz gece emzirmeyi ? Meme yerine su vermek alışkanlık yapıyor diyorlar. Siz nasıl bi yol izlediniz ? Çok ağlatmadan kalbini kırmadan bırakmanın bir yolu var mı ?
teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻☺️