[silindi] Ben 3 gün kıralı yapmayanlardanım herkesin bebeği ve kararı farklı önce onu belirteyim buraya ne zman yazsam cok bilmişler yorum yapıyor da 🥴🤦
4.5 aylıkken eline elma armut havuc verıyordum gün içinde diş kasır gibi oynuyor sularını emiyordu.
5.ayda yavaş yavaş cay kasıgı ile tadıma gectik günde 2 ürün veriyordum sadece tadımlık 2-3 kasık seklinde. Yogurt havuc haşlama kabak haşlama corbalardan yumusak meyvelerden yada elma armut rende seklinde sulu biçimde püre kıvamda verıyordjm takip ediyordum alejı VS cıkacak mı diye. 6 ayda kahvaltıya başladık yavasgan peynir ev yapımı kusburnu VS tadımlık verdim bizimle sofraya oturmaya alışsın diye. 6.5 ayda tamamen kahvaltı düzenimiz oturdu doyacak sekilde yemeye başladı. İkindi zaman 4-5 gibi meyve yediriyordum. Akşamda bizim yemeklerde corba içmeye başlamıştı.
Suan 7 aylık herşey yiyor cok iştahlı kzıım yemek yemeyi seviyor zaten ne olursa farketmez yiyecek olsun onaa 🤭 suan kahvaltı + ikindi de meyve akşam yemek seklindeyiz.
Ben ayrı yemek yapmıyorum çünkü yemekleri ize salöa kullanmıyoruz yazdan domates sos yapıyoruz onu kullanıyorum tızda kullanmıyoruz zaten baharat da atmıyorum herkes kendi tabanına atıyor sonradan. O yüzden bebeğime ayrı yemek yapma ihtiyacı duymuyorum. Geceleri full emiyor uyanınca 2 veya 3 Kez uyanır. Dısarı bir yere gittiğimizde mama verıyorum. Zaten ilk günden beri mama + meme başlamıştık.
Suan bu durumdayız 😇🥳