BuzluKahve Erkek_Anesi59 Tahlil yapmadan asla bilemez😬 Ve Rota’da antibiyotik kullanılmaz. Başka bir doktora da gidin mutlaka. Geçmiş olsun
Nur1212 Erkek_Anesi59 test yapmadıysa nasıl bu kadar emin konuştu ki doktor. Benim bebeğimde ishal olmuştu günde 10 kez kaka yapıyordu kötü kokuluydu mukusta vardı iştahsızlık ateş falan kaka testi yapmadan birşey diyemem dedi yaptırdık ve negatif çıktı
aykoz_ Erkek_Anesi59 bir bardak veriyorum. Altınkılıç ve kefirzadem öneriyo doktorlar . Ama bende a101 den alıyorum Normalde de her gün içiyor abur cubur yemesin diye
aykoz_ Erkek_Anesi59 bir de doktor test yapmamış galıba .öyle anlaması mumkun değil. Şuan adenovirüs,rotavirüs ve norovirüs salgıını var. Bzmkıne kaka testi yaptı hepsini taradı mesela anlamak için. Ama ucunun de ilaç tedavisi yok o yüzden yapma gereği duymadı belkide
Erkek_Anesi59 aykoz_ evet normalde bende araştırdım ilaç tedavisi olmaz diyor birde bu ara her gelen çocuk böyle dedi yani herkes yakalanıyormuş buna
meyaski Erkek_Anesi59 Çocuklu ortamlardan bulaşıyor bu hastalık değil mi? Ben aşıları takip edemedim, daha doğrusu hemşireye güvendim çünkü her aşı zamanı ariyordu. ama paralı olanların hiçbirini söylemedi kadın bize, zamanları da geçmiş hep 🙄
Minnakkk Erkek_Anesi59 test yapılmadan neye göre karar veriyor ki acaba. Bence korkmayın gecicidir inş cok gecmiş olsun? 3 aylıkken oglum ishal oldu gunde 15 defa yaotıgı oluyordu dediginiz gibi mukuslu ve asırı kokuluydu tahlil yapıldı rota negatif cıkmıstı probşyotik kullanmıstık sonrasında yani bence belirtilere göre rota bu demek yanlıs diye dusunuyorum bizzat yasadım cunku
Erkek_Anesi59 Minnakkk bilmiyorum bakalım bi iki güne geçmezse başka doktora da götürürüm biraz bekleyelim bakalım geçecekmi
Erkek_Anesi59 meyaski ya işte her hemşire bir olmuyor ama söylenmesi gereken bir konu çünkü aşısı olmayanlar zor atlatıyormuş keşke takip etseydiniz
KaganinAnnesi26 meyaski zamanı geçmiş olsa da yine de yapabilirsiniz diye biliyorum etkisi oluyor illa ki
Nurellllaaa Erkek_Anesi59 bizde yaptıramadık en korktugum hastalıklardan biri çocuklar maf oluyor okadar peşine düştümki gün saydım bu aşı için sen git bebeğim hasta ol antibiyotik kullandık o sırada yapılamazmış kaçtı o ay çok üzgünüm inşallah başımıza gelmez
Seymagil Erkek_Anesi59 doktor baya saçmalamış. Oğlum iki günde 15 defa kaka yaptı hastaneye gittik rotadir dedi başka hastaneye götürdüm kaka tahlili verdik bakıldı rota değil bağırsak enfeksiyonuydu. Mutlaka başka doktora gidin zaten rotada antibiyotik kullanılmaz