Iyi akşamlar hepineze! Benim 20 aylık ikizlerim var 1 yaşlarına girmeden önce anne, baba ve dede, bitti gibi kelimeler söyleyen bebeşlerim şimdi hiç bişey söylemiyorlar. Evde ben onlarla Türkçe ve yabancı dil sürekli konuşuyorum. Ve her iki dilide anlıyorlar tepki veriyorlar ama konuşma yok, ne yapabilirim. Bu arada kızım var 6 yaşında o çok erken konuştu 17 aylıkken tam cümle kurardı. Bunlar çok geç kaldı bi tavsiyesi olan varsa şimdiden teşekkür ederim. 🙏