Oğlum 1.5 yaşında 2.bebeği istiyorum aslında daha sonra ya bırakmamak için ama becerebileceğimi düşünmüyorum ikis bir 😔eşim de maddi açıdan şimdilik erteleme düşüncesinde haklı da .şimdi ben isteyip ilerde yorulduğum zamanlarda sen istedin diye söylenmesini de istemiyorum.Allah aratmasın İnşAllah maddi açıdan da manevi açıdan da zorlanırız .ama kardeşi olarak büyümesini de istiyorum 😞