Biz de 4ay 26günlüğüz 😊😊 aynı uyku problemi bizde uzun süredir var gerçekten 4hafta süren uyku gerilemesi dedikleri şeyi yaşıyorum 😢 malesef gündüz 30 dk yı geçmiyor uykuları ne yaptıysam olmadı öyle olunca da çok huysuz oluyor geçicek diyorlar ama artık inancım kalmadı 😔😔