3.5 aylık oğlum var yaklaşık 2-3 haftadır gündüzleri zor emiyor ayakta yürüyerek hareket Ederek emziriyorım sürekli etrafa bakıyor emiyor çekşyor etrafa bakıyor ama bugün beni daha çok zorladı gece bi sıkıntımız olmuyor benim anlamadığım bu meme reddi mi yoksa atak mı ?