Egeanul MerveAkty değerlendirilmeli siz bilirsiniz. Piyasadaki en güvenilir ajans. Kadın zaten kendi kurmuş. Diğer nette baktığımız castlar direkt şahıs deiiller sizi yönlendirenler
AyazisMom Muhasebeciana İste benimde tam dusundugum sey dolandirilmak istemiyorum hic durduk yere ben boyle ucretli olabilcegini dusunmemistim hic 😆
Muhasebeciana AyazisMom bende oyle dusunmemistim oyuzden baya detaylara inmistik esimle sonra vazgectik tabiki 😃
AyazisMom Laren Onu anladım canım zaten ben nerden anlarim guvenilir olup olamdigini sonucta yine dolandirilmak var 😆
Denizzz88 AyazisMom bizde izmirdeyiz izmirguzeli ajansa fotoğraflarını yollamıştım oğlumun ama geri aradılar kayıt ücretliymiş bizde vazgeçtik sonra yani arayıp biyere çağıracakları garanti değil boşu boşuna ücret vermek istemedik
AyazisMom Denizzz88 Evet canım bende aynı fikirdeyim sonucta sonu belli olmayan garantisi olmayan birseye bu devirde para baglamak biraz bizim icin zor vazgectim oyuzden
AyazisMom Nefeess Arımısın sen bal gibi cocuk dogurmussun der hep esim aklıma o geldi simdi sizin yorumunuzu okuyunca 😆 Saka bir yana saolun insallah hepimizin evlatları guzel masallah allahım esirgesin hepsini 🥰
sarmaliklahana Bianne_biogul laylaşirin önce basvuru alıyor iş cıkarsa sizde ok verirseniz projeye başlayacaksınız diye kayıt ücreti alıyor. Yoksa almıyor. Zaten kendilerinde diyor önce basvuru yapın kayıt yapmayalım iş cıkarsa görüşelim diye 😇
sarmaliklahana AyazisMom laylaşirin önce basvuru alıyor para falan ödenmiyor. Sonra iş cıkarsa sizde projeyi onaglarsanız kayıt yaptırmanız gerekiyor ve ozöa kayıt ücreti veriyorsunuz. Ben kızımı basvuru yaptım 2 gün oldu 😄😇
Eloo005 sarmaliklahana iş çıktı mı peki bize geri dönüş yapıldı 23 nisan bulunduğumuz ilde dizi çekimi olacakmış uygun bulundunuz diye döndüler.
Zeynepalya_ve_annesi AyazisMom kimseye guvenmeyin zaten büyük firmalarda 40 yilda bir seçme yapıyor instagram uzerinden seciyorlar ve o sekilde ulasiyorlar artık
sarmaliklahana AyazisMom İstanbul. Ama her ilden basvuru kayıt kabul ediliyor sonucta her ilde iş oluyor. Youtube da herşeyi anlatıyor izleyin isterseniz büyük cocuk ajansı güvenilir yani 🤭 Laylom TV youtube
sarmaliklahana Eloo005 2 gün oldu daha basvuru yapalı. Kızım 7 aylık daha cıkmadı ama suan zor bence 😇🥴🤭😄kzıım sarısın mavi gözlü 7 aylık birde bilemedim hemen cıkar mı, 😇
Oglumunannesiyim__ AyazisMom 2 ay önce aynı hatayı bende yaptım başvuru yaptım ertesi gün aradılar süt reklamında oynaması için seçildi oğlunuz dediler 200 tl kayıt parası istediler gönderdik bidaha ne arayan var ne soran
snowflake AyazisMom benim kardeşim yapmıştı çok çağırdılar reddetti tekrar aradılar başka bir dizi için sonra çukur için aradılar onu da olmaz denildi hiçbir ücret de istemediler kardeşimin okulu aksayacak diye reddetti ailem