AA201207 Nisanida biz 5 doktor gezdik Avrupa yakasında oturuyoruz baktık olmuyor uzak da olsa Emre beye gitmeye karar verdik ve başından beri gitmedigimize pişman olduk sadece 2 kere gittik zaten 3.ye gerek kalmadan çözüldü problem
Babyfacee Goktug0905 geçen hafta gittim bir sürü para bayıldım sıfır verim. Devlet hastanesi daha çok ilgilenir net.