İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Annemden iftardan dönüyoruz, ben, eşim bebeğim ve abim. Annemlerin sokağının sonunda polis çevirmesi vardı bizim arabayı sağa çektirdiler. Kimlik kontrolü, üst araması yaptılar ve arabanın torpidosuna falan baktılar. Narkotik polisiydi. Çocuklu bir arabada bunun yapılması normal mi? Her araca bakılıyor olsa hadi tamam derim, o sırada birçok araç geçti hiçbiri durdurulmadi bile. Bu normal bir şey mi?