EtiPetito İyi akşamlar kızlar, Hamilton R1 kabin boy araba kullanan var mı aranızda önerir misiniz? Tek elle açılıyor mu mesela en önemlisi bu. Oğlum 20 aylık hafif bi araba lazım. Başka öneriniz varsa da alabilirim
SeninAnnenBirMelektiYavrm EtiPetito ben hiç memnun kalmadım çocuk biraz büyüyünce içinden kayiyor bilseydim daha kullanışlı bişey alırdım
Eymencvk EtiPetito kullanıyorum herseyle cok iyi bir araba tek elle ac kapa taşıma olarak hafif cocuk için dik koltuk ve yatak görevi rahatlıkla görüyor tentesinde güneş ışınlarından koruma özelliği var su geçirmiyor bel sırt için aparatlar rahatlıkla ayarlanabiliyor cocuk için herhangi bi tehlike arz etmiyor iyikide almışım kaba bir araba değil heryere her şeklde giriyor yer kaplamıyor bence tavsiye ederim 🤙🏻🌺
EtiPetito SeninAnnenBirMelektiYavrm R1 olanı mı sizdeki ? İlk defa duydum bu şikayeti ya dik oturma yok mu ki😵💫
EtiPetito Eymencvk öncelikle teşekkür ederim🌸 R1 olan değil mi? Ben de her şeyiyle beğendim aslında sadece tek elle açılmıyor araba çok zor açılması falan diyorlar siz nasıl yapıyorsunuz acaba? Bunuda kafamda çözsem hemen alacağım
Eymencvk EtiPetito şöyle yanında kilit var önce onu cekiceksiniz sonra acıyorsunuz kapatmada sıkıntı yo kilit cıkartılablir belki ben 5-6 ay olcak coo rahat kullanıyorux bi problem yaşamadık yani aslında deneyerek alabilrsinz aklınıza yatarsa satın alırsınız sonucta 🌺
Hatice3553 EtiPetito kabin boylara çok baktım ben internette göründüğü gibi değiller çok küçükler Kraft jeti görünce tamam budur dedim çünkü uzun süre kullanılacak geniş olması gerekiyor