Damlaca 7 aylık kızımı bastırmaya çalıştığımda parmak uçlarıyla basıyo tam tabanını basmıyor bu normal midir? hastaneye götürmeli miyim? yaşayan var mı? sizin bebekleriniz nasıl basıyor?🥺
Zuzuuu Damlaca Kızım 6.5 aylık henüz bir parmak ucu bir normal basıyor 😌 Arkadaşımın bebeği 8 aylık biryerle tutunarak kalkıyor her bebek gelişimi farklıdır normal bir durum o yüzden 🤗
Gunesinannesi Damlaca normal canım , benim kızımda 9. Ayında tam basmaya başladı yürüteci bile kullanmak istemiyodu o derece basmak istemiyodu yani 9.5 aylıkken yürüteci kullanmaya başladık siz düşünün 😂😂😂