Tumet merhabalar benim oğlumda 29 aylık 2 aydır aynı durumu yaşıyoruz çocuklara karşı değil ama genel olarak girişken sempatik bir yapısı var anneme kayınvalideme bırakıp bir yere gitmek istediğimde hemen korkuyor kaygılanıyor annem nerede annem gelsin gibi yada etrafında sürekli güven de hissettiği kişileri istiyor , oğlum bugün parka gideceğiz dediğimde evde kakalım hayır gitmeyelim diyordu ama geçici şimdi daha iyiyiz havaların güzel olduğu ger an parka gidiyoruz 👍🏻 Kalabalıkta bulunmaya çalışıyoruz ısrar etmeden yavaş yavaş baskılamadan artık herşeyin farkındalar büyüyorlar , malum akılları da eriyor o yüzden yadırgayıp bazı şeylere kaygı korku duyması normal diye düşünüyorum olabildiğinizden sakince ve ılımlı yaklaşıp törpülemek gerek bu durumu yada altında yatan başka bir sebep varsa izlemek takip etmek gerek.