[silindi] 11 aylık bebeğim ama 1 tane dişi bile yok bu normal mi gelişimi farklıdır her bebeğin biliyorum ama çok da geç olmamış mı artık kafaya takıyorum bu aralar 🙄
Esra17 [silindi] canım benm ikizlerim var kızım 6. Ayda oğlum 9. Ayda çıkardı peş peşe gelmek üzeredir belki huzursuzlugu var mı hepsi pes peşe çıkar büyük ihtimalle
Atesalp [silindi] genetik oluyormus o biraz. Siz ya da eşiniz de gec çıkarmış olabilirsiniz. Benim oğlumun 7. Ayda cikti 2 disi, kuzenimin oglu da 12 . Ayda çıkardı. Annesi de oyle gec çıkarmış diş. Esinize ya da size cekmis olabilir
Lvasil [silindi] Genelde erkek bebekler geç çıkarıyor, arkadaşımın oğlu 14 aylık ve geçen hafta ilk dişini çıkardı 😅
ZhraCelik [silindi] ilk dişini 9.ayda çıkarmıştı oğlum dert etmeyin illaki çıkacak hem ne kadar geç o kadar sağlıklı diş diyorlar
[silindi] Esra17 ateş oldu 2 ay önce diş dedim galiba kaşıntı da oluyor sürekli 6. Ayından beri ama tık yok
sademinannesi [silindi] diş genetik olduğu için çok takılmayın misal ben 13 aylıkken diş çıkarmışım kızım da şuan 10 ay 21 günlük daha hiç dişimiz yok normal kabul ediliyor takılmayın hiç
RuzgarGulsah Oğlum yaşından sonra çıkardı ilk dişini şu an 5 dişi var 15,5 aylık doktorada sordum bir sıkıntı olmadığını söyledi endişelenmeyin çıkarır 🧚🏼