Happymamss Kızlar son 1 haftadır Kinder süt dilimi veriyordum 1 yaş 3 aylık bebeğime ve bunda birşeyler çıkmış galiba mikroorganizma mi ne çok korktum Kinder yumurta diyorlar ama sormak istiyorum süt dilimi dedemi var mis neymiş bu ay çok kötü oldum .
esleminannesi2 Happymamss bende daha dün aldım bugün biraz yedirmeye çalıştım tükürdü yemedi bugün duyunca hepsini çöpe attım bir daha vermeyin bir şey olacağını sanmıyorum
Dyglila Happymamss tarım bakanlığı açıklama yapmış. Şuan menşe fark etmeksizin ülkemizdeki ürünlerde denetime dahil edilmiş. Her ürünün parti numarasından kontrol edilecekmiş bu süreç içinde kinder ürünleri tüketmeyin deniyor ( salmonella salgını die geçiyor) mümkün olduğunca tüketmesin çocuğunuz. Daha önce buna benzer bi postta ben açmıştım.
blub96 Happymamss kinder ürünlerinde sarmonella (bakteri) cikmis almanyadaki belirli tarihde satilan ürünleri geri istiyorlar burdakinlerde varmi bilmiyorum
Birtekbirciftannesi stella bizim ülkede sağlığa özen veren yok ki similac içinde söylenmişti ebebek gitim mama almaya hala reyonlarda var kıza sordum bize 3numara toplanacak diye Bilgi geldi diyor dedim peki neden o zaman hala orda 3numara satışta