4 ay 2 günlüğüz. 3 ay aşılarını geç yaptırmıştık şehir dışı durumu olmuştu. Rota ile arasında en az 15 gün süre olması lazım dediler. Sonra da 4 ay aşısı yakın diye bekledik. Bugün de doktor zamanı geçti artık yaptıramazsınız dedi. Doktor rahatlatmak için sanırım bazıları çok hafif geçiriyor dedi ama bilemedim. İçimi bir korku sardı :((