Rabia4747 Kizlar bebeğim.bazen emerken uyuya kaliyor gazını cikarmaya calistikca uyanuor bende uykusu bolunmesin die direk besige koydum smdilik kolay kolay ağızdan gaz çıkarmıyor acaba sebebi nedir ?daha 14 günlük kendi kendinemi cikariyor acaba gazi
Defnegokce Rabia4747 bende öyle yapıyorum ama yan yatırıyorum. Uyanınca gazını çıkarmayı deneyin. Zaten rahatsız olsa uyuyamaz merak etmeyin.