İyi akşamlar hanımlar süt toplamanın tam olarak ne gibi faydası var anlamadım. Yani bebek bir göğsü emerken diğerini toplamadığımızda boşa mı gidiyor o göğüste birikmiyormu süt. Biz onu topladığımızda bebeğe bir sonraki emzirmeye az gelmiyor mu süt. Mantığını anlayamadım inanın uzun süreli sağımlar yaptım ama bebek emerken diğer göğüsteki sütü hiç toplamadım süt üretimimi artıyor