Yedi gün oldu oğlum kendi uyuyor eğitim vermedim öyle gelişti uyku arkadaşı da ablalarından kalma küçük bir tane ikea dan almıştık keçi kız hafif yumuşak elle kolay turluyor elleri ayakları var kafası eşşek onu veriyorum eline oynuyor sonra uyuyor en güzel yanı kendi uyumasının daha uzun uyuması önceden sallıyordum yatağa koyduğum an uyanıyordu en fazla yarım saat uyuyordu şimdi sabah uykusu üç saati buluyor sonrası iki saat civarı bu günlerin keyfini çıkarıyorum çünkü illaki bozulacak dişler çıkmaya başlayınca uyku arkadaşı eline alabileceği küçük ve hafif olmalı cok çırtlak renkler olmamalı elinde ağırlık yapmamalı yani