MrzBaby Zlm uykusuzluk çok zor valla. İnşallah hemen alışır. Ya uykusunu almazsa kendiside huysuzlanıyor ağlıyor nasıl olacak bi bakalım.
Seymagil Mmelikee üçüncü aya kadar kundak yaptım, sonrasında kundak yapmadım ama altına müslin serip kollarını kapatıyordum uyuyunca bırakıyordum. Beş aylıkken bıraktık onuda
_Evlatcennetkokusu_ Bende bırakmıştım.ama ama ataklarda yine başladım çünkü eli açık iken sürekli gözünü ovalamaktan uyumuyor.3 günden beri yapiyorum en azından bi tık fazla uyuyor 6 aylık uyuyunca gece açıyorum ama
Katun Gozdesen ilk 2 3 gün zorlandık sürekli uyandırdı kendini. Ama artık yatarkende döndüğü için bırakmak zorunda kaldım
LadyGugu MrzBaby Yaza kalmadan bırakmak zorundasınız çünkü dönmeye başladıklarında kundaklamak tehlikeli olduğu için önerilmiyor. Yavaş yavaş bırakmaya çalışmalısınız.