Ruya011 Bebeğim 3 kez kakasını yaptı gün içinde ama ıkınarak ağlıyor neden olabilir 🥺🥺 kabız da değil 5 aylık
gozdekrks Ruya011 popo çatlağı icin kontrol.ettirin aylardır çekiyorum hep gwz sandim. Kaka yaparken ve gaz çıkarırken de ağlıyorsa net catlak cardir
Damlasu23 gozdekrks benim kızım da çıkarıyo var halen 4 ay dr çekiyorum gaz diye düşünüyorum çünkü sürekli ağlıyo almadığımız damla kalmadı