Arkadaşlar merhaba bebeğim cuma günü 5 aylık oluyor son bir haftaya kadar beşiğinde yataşın reflü yatağında yattı fakat reflü yatağına artık sığmıyor büyük beşiğini yanımıza aldık 8 gibi uyuyor 11-12’ye kadar beşiğinde ama sonra uyumuyor yanımıza alıyoruz tabii onun için çok güvenli olduğunu düşünmüyorum korkuyorum beşik ya da yatak önerisi almak istedim sizlerden biz anne yanı kullanmadık chicconun 4 in 1 beşiğini kullanıyorduk reflü yatağıyla ama artık küçük geliyor acaba anne yanı mı alsam yanımda gibi mi olur ? Ya da önerileriniz neler