Feyyyzza Suyuda çok harcarım normalde kullanıyorum yani. İsraf değil yanlış anlaşılmasın arıtma var içecek suyu bile musluktan alıyoruz. 15 lira gelmiş ben şok
Asyam21_44 MerveDuruAmine bacim mahalle su ihtiyacını sendenmi karsiliyo 477 nedir ya bn 40 gelnce çok diyirdum😊😇
Etugc3 MerveDuruAmine bize gaz sadece 645gelmısdıkı bız ıkı ay evde bıle degıldık eşimin otomotık yapmısdı ödüyordu Allahdan farketmıs hemen itiraz ettık sayacı tekrar okudular yanlıslık olmus dendi sakın ödemeyin itiraz edin derim yazık günah kolaymı kazanıyor eşlerimiz
MerveDuruAmine Vallahi bilmiyorum hamam da çalıştırmıyorum ama nedense gelmiş halı yıkamam suylaok şeyde yapmıyorum bende şaşırdım görünce kalp krizini eşim geçirdi ama 🤣Feyyyzza