Ndrg-12 Hanımlar kızım sadece gece emzik emiyor 16 aylık olmak üzere. Gece de bıraktırmak istiyorum nasıl bir yol izleyebilirim siz neler yaptınız ?
Woody Ndrg-12 kızım emziği ucunu koparmisti. Ben de koparinca yenisni vermedim. Kopuk olanı da saklamadim. Emmeyi denedi denedi olmadi. Birakti. Aglamasiz, acısız oldu😀
Woody Ndrg-12 ben bu tarz seylerde sürecin dogal ilerlemesinden yanayim.bence kesmenize gerek yok. Zaten koparacaktir😀😀
Ndrg-12 Woody dişlerine zarar vermesinden endişe ediyorum açıkçası yoksa benim için bi zararı yok aslında. Kızınız kaç aylıkken bıraktı?
Gzmcyln Ndrg-12 bebeklere iyi geldiği söyleniyor onlara hediyeler getiriyor ve emzikler artık ihtiyacı olan bebeklere gidiyor denemekte fayda var ☺️
Ndrg-12 Gzmcyln güzel fikir teşekkür ederim ❤️ Normalde bazen gündüz de emmek istiyor. Sabah kalkınca kendi emziğini yatağa atıyor. Gündüz de isterse emzik e e yapıyor uyuyor diyorum bırakıyor yakasını
Deletedmom0099 Ndrg-12 20 aylıkken bıraktırdım direkt ortadan kaldırdım, görmeyeceği bir yere sakladım. ilk 2-3 gün geçiş zorladı, 1 hafta kadar da sık uyandı ama sonrasında alıştı kimileri kesip tiksinmesini sağlıyormuş ama onu denemedim