Kızlar 5,5 aylık oğlum 4.5 aylıkken kontrolde 7.100gr dedi hemşire. 5.ay kontrole hastaneye gittik 7.200 dedi doktor ben bi şaşırdım 15 günde 100gr almış imkansız dedim. Genelde kilo alımı güzeldi 700-900 alıyordu ayda. Bugün evde bi tartalım dedim eşime 7.300 geldi.
normalde mama meme gidiyorum 1 ay önce meme reddi gibi bişey Yaşar gibi olduk 4 defa verdiğim mamayı 2ye düşürdüm bazen 1 veriyordum.
Doktor bana tartı farkı olabilir sağlık ocağı hastane aradı demişti Yinede moralim bozuldu acaba aç mı kaldı ve kıyafetle 7300 geldi hemde. 200gr ayda az dimi min 400 olmalı diye biliyorum. Yarın sağlık ocağına gideceğim tekrar ölçüm yaptırmaya 😔😔