Kızlar bebeğim biraz hassas prematüre doğdu ve yoğun bakımda kaldı bir süre o sürede biberonla sütümü sağıp veriyordum ama daha sonra biberonu kabul etmedi memeden emdi hep şimdi işe başlamama az kaldı 5 aylık oldu biberonla emmesi lazım fakat kabul etmiyor ne yapmalıyım