Prensannesi6734 Selam anneler oğlm dün kolunun üstüne düştü emeklemyr o kolu acıdığı için dr gittim röntgen çekti ortepedi dr baktı kırık çıkık yok dedi ama hala emeklemyr çok üzüldm 2 gündür fikir vermek isteyen varmı
-melistosdogdu Prensannesi6734 benm yeğenimde yüksekten düşmüştü 1 ayağının üstüne asla basmadı yürümeye başlamıştı kahrolduk röntgen mr ne varsa yapıldı yok bı sorun ama yürümeyi bıraktı emeklemeye geri döndü bir tane doktor baktı etti korkmuş sonra yürür dedi bize saçma gelmişti korktiysa geçmez mi unutmadı mi diye 2 3 haftaya bir baktık koşarak geliyor muhtemelen korktu biraz zaman sonra normale döner
Prensannesi6734 Deletedmom00881 teşekkür ederim canım ama insan endişe edyr büyük ihtimalle korktu ve acıyor. İnşallah geçer 🌼🤲