Kızlar normal adetim 5-6 gün sürüyor. Dün 6.gündü bitti, akıntım beyazdı. Neyse bende ondan ötürü eşimle beraber oldum. Sonrasında abdest alıp sahura kalktım oruç tuttum gündüz bir şey yoktu. İftardan sonra kahverengi, sarımsı bir renk gördüm. Sizce orucum boşa mı gitti? Tekrar gusül abdesti almam gerekir mi?