Merhaba kızlar . Kalça çıkık us yapmaya düşünmüyordum, ama kendime çok kızdım . Misafirlıge gıttıgım evde 17 yasında bir kız vardı . Merdiven çıkmada vs çok zorlanıyordu . Sonra annesıne sordum küçükken oluşan doğuştan gelen bısey dedı . Kalça çıkık us yapsaydık bu sekılde olmazdı dedı . Çift bez takarak vs bı sekılde tedavı ıle çözülen basıt bırsey olabılırdı dedı . Sen sakın ıhmal etme dedı . Kendıme ole kızdım ki ağladım resmen şan eseri karsıma çıkan bu olay karşısında 😢 sizinle paylaşmak ıstedım sakın ıhmal etmeyın 🙏