Yahu anlamadım gitti 2 haftadır uğraştığım şey basit bir alt degisme 🤷dönüyor ve çığlık cigliga istemiyor altını degismemi neden böyle yapıyo tahmini olan yaşayan varmı? pişik değil başka ağrı sızı vs yok açıkçası atak olayinada pek inanmıyorum.suan karşımda kaka yapmış ama degisemiyorum asla napicam akşama kadar beklicem heralde 😅tövbe yarabbim gulesim geliyo sinirden altı kirli uyumazki uyusa öyle degiscem daha yeni uyandı sayılır yaşayan çözümü olan varmı??